Wednesday, January 7, 2009

Sessi penggambaran.......







bersama rakan2 sembahyang jumaat kali pertama.....




ada gaya tak?utk topik yg suruh aku amik gambar nampak pokok kurma...puas hati?



aksi pemancing tegar...jam 11 pagi tu....sejuk gila..masa ni 13 degree c




















ni umah rosseli...duk villa...murah rezeki dia...lupa nak amik gambar camry dia...beli cash wooo...

ari ketiga dah gi mancing ngan aris...pakai joran rosseli....

utk abg man, nazain, ayub,,keyol...mai le sini...byk ikan wooo....
pastu jumpa kaki pancing syria ajak gi kat lubuk...dapat la ikan apa ntah..dalam 5 ekor..pakai bulu jer...

nampak tak burung...utk mayo, saari, and din karaan....kat sini pun boleh kalu nok tembok burung!








aris masa atas gulf air...asyik sekali teng











4 comments:

Unknown said...

aihh takkan di arab pon nk mengail jugok kut?

ujangNS said...

ikan sungai takdok ker??

piam said...

alhamdulillahhh.....happy betul nampaknye korang ni...bagus lee...aku mintak maap banyak2 tak pergi hantar kat airport ari tu...malu betul aku kat aris....aku betul2 demam...aku banyun awal doh tapi tak berdaya nak pergi walaupun airport tak la jauh sangat.....maapkan sahabatmu ini....bila balik bawak daun kurma sehelai dua aku nak letak dalam frame

Ameng said...

takdok bende lain ker nok kirim gak Piam ?, daun kurma .....